Pages

Tuesday 27 April 2010

Twilight Intro...



Όχι ότι είμαι expert σε θέματα κριτικής και ανάλυση, αλλά έχω δει πολλές, ΠΑΡΑ πολλές, ταινίες διαφόρων ειδών. Action, Adventure, Comedy, Crime, Documentary, Drama,, Family, Fantasy, Horror, Musical, Mystery, Romance, Science Fiction, Sport, Suspense, Thriller, War, Western. Τα πάντα. Και όντας το όνειρο μου να γίνω σκηνοθέτης και κριτικός κινηματογράφου έχω ασχοληθεί αρκετά ώστε να μπορώ, για την πλάκα μου κυρίως να αναλύω αυτά που βλέπω. Το οποίο αποφάσισα να κάνω εδώ, μιας και οι φίλοι μου βαρέθηκαν να με ακούν να μιλάω και τους αναλύω αυτά που βλέπω.

Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από τότε που είδα το Twilight. Η αλήθεια είναι ότι το είχα στις ταινίες που ήθελα να δω αλλά είτε δεν βρισκόταν κάποιος να το δει μαζί μου στο cinema, είτε όταν λέγαμε ότι πάμε cinema κάποια άλλη ταινία, πιο ενδιαφέρουσα παιζόταν.
Σαν χθες το θυμάμαι, 22 Μαρτίου, ότι είχα γυρίσει σπίτι από καφέ με την Ι. βλέπω ένα καινούριο παραθυράκι στο pc από την κολλητή μου να λέει είμαι ερωτευμένη…!!! Ως profile picture είχε έναν ηθοποιό τον οποίο αναγνώριζα και όχι για το λόγο τον οποίο τον αναγνώριζαν οι περισσότεροι, αλλά επειδή είχε υποδυθεί έναν συμπαθητικό χαρακτήρα με τραγικό τέλος στο μέχρι τότε αγαπημένο μου franchiseHarry Potter”. Το όνομα αυτού Robert Pattinson. Πλέον αν δεν ξέρεις το όνομα του, μάλλον ζεις κάτω από μια πέτρα.

Άρχισε λοιπόν η κολλητή μου να μου λέει για αυτόν, για την ταινία, πόσο απίστευτος ήταν και πόσο απίστευτα γαμάτη ήταν η ταινία. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε στην αρχή. Μου φαινόταν παράξενος. Κάτι με ενοχλούσε.

Ας μη τα πολυλογώ είπα να την κατεβάσω το ίδιο βράδυ και να κάτσω να την δω. Αλλά όταν τελείωσε και είχε κατέβει η ταινία βαριόμουν και δεν είχα καμία όρεξη και αποφάσισα να την δω την επόμενη μέρα, το βράδυ μετά το μάθημα και το διάβασμα για το πανεπιστήμιο. Πάλι όμως δεν μου έβγαινε η όρεξη να κάτσω να τη δω.

Τρίτη 24 Μαρτίου το βράδυ αφού είχα γυρίσει από προπόνηση 10:30 το βράδυ δεν με έπιανε ύπνος και αποφάσισα να κάτσω να δω αυτή την πολυσυζητημένη ταινία…….. 2 ώρες μετά ήμουν και εγώ ερωτευμένη, όπως η κολλητή μου.. I was hooked για να το εκφράσω πιο σωστά. Την επόμενη πήγα και πήρα τα βιβλία αλλά και πάλι αν και άρχισα να διαβάζω τις πρώτες σελίδες δεν είχα την απίστευτη όρεξη αλλά αυτή τη φορά λόγω του ότι ήξερα το story και προτιμούσα να ξαναδώ την ταινία. Ποτέ δεν ήμουν βιβλιοφάγος οπότε μου πήρε λιγάκι μέχρι να αφοσιωθώ πλήρως στα βιβλία.

Για καλή μου τύχη βρήκα χρόνο να το διαβάσω 5 μέρες μετά. Είχα field trip με τη σχολή μου στη Βαρκελώνη που διήρκησε 5 μέρες. Στη διάρκεια των οποίων τελείωσα το βιβλιο Twilight και είχα προχωρήσει αρκετά στο New Moon. Επιστρέψαμε στο Portsmouth Παρασκευή βράδυ και Σάββατο βράδυ πετούσα για Ελλάδα. Η διάρκεια ολόκληρου του ταξιδίου μου από Portsmouth μέχρι να φτάσω σπίτι μου στην Πάτρα συνήθως είναι μεταξύ 10 και 12 ωρών.

Παρασκευή βράδυ ήμουν στα μισά του New Moon. Φτάνοντας Πάτρα ξημερώματα Κυριακής είχα τελειώσει και το δεύτερο βιβλίο. Ο πατέρας μου στην διαδρομή από το αεροδρόμιο μέχρι το σπίτι είχε πειραχτεί που δεν του μιλούσα και διάβαζα, με το φωτάκι του συνοδηγού ανοιχτό 4 η ώρα το πρωί. Και το αξιοσημείωτο είναι ότι τελείωσα το μισό βιβλίο μέσα σε στη διάρκεια του ταξιδίου και ένα μισάωρο αφού φτάσαμε σπίτι. Στην επόμενη μια βδομάδα τελείωσα και τα δύο τελευταία βιβλία, Eclipse και Breaking Dawn. Να σημειώσω ότι όλα ήταν στα αγγλικά.

Αυτό ήταν! Είχα ερωτευθεί. Με μια σειρά βιβλίων, μια ιστορία, έναν έρωτα δυνατό όσο αυτού του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Λόγω του τρόπου με τον οποίο η συγγραφέας έχει δώσει την ιστορία (αφήγηση σε πρώτο πρόσωπο) είχα ταυτιστεί άρα είχα ερωτευτεί και τον πρωταγωνιστή!
Από κει και πέρα είχα πάθει εμμονή , εθισμό μπορείς να το πεις, και φίλοι και γνωστοί λέγανε ότι το έχω κάνει η ζωή μου. Ναι το παραδέχομαι. Αλλά ήταν ένας κόσμος μέσα στον οποίον μπορούσα να χαθώ. Μα μη σκέφτομαι τα προβλήματα μου και να νιώθω καλά. Με βοήθησε ψυχολογικά και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ.

Μπορεί να ξεκίνησα αναφέροντας την ταινία αλλά κατέληξα στα βιβλία. Διότι η αλήθεια είναι ότι σε αυτόν τον κόσμο είμαι fan. Των βιβλίων! Και όλο αυτό το entry το έγραψα για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, πριν αρχίσω να αναλύω τις ταινίες σε επόμενα entries.


Coming soon: Twilight, New Moon, Up in the air, LOST, How I met your mother, One Tree Hill, και άλλα πολλά….

*LiLiTh*

Artigos Relacionados

2 comments:

Anonymous said...

ELE..elpizw oti eisai esu..
eimai h xrysalida kai eida to comment sou sto "movies for the masses"
h apanthsh tou cheaplog htan tragikh.. ekana kai allo comment alla fobamai oti den 8a to dhmosieusoun oi ___.
exw profile sto facebook:
xrysalida tink**

13 June 2010 at 16:21
*LiLiTh* said...

Nai egw eimai... O an8rwpos einai 40 xronwn kai den nomizv oti einai ikanos na anoi3ei ton egkefalo toy toso oso na mporei na dex8ei kai mia alli apopsi...Alla etsi einai oi antres. Egw eimai 22 kai eimai pio anoixtomuali apo auto, pou upoti8etai einai kai pio wrimos kai exei zisei parapanw. H ali8eia einai kai pollew fan twn tainiwn me koitane me kako mati, alla h Stewart kai o Pattinson exoun kanei an8rwpous san autous na exoun tetoia apopsi. an eides sto comment eipa oti den pei8oun kai den vgazoyn auto pou diavazeis sto vivlio kai auto emena afou diavasa 3 kai 4 fora ta vivlia me 3enerwse. kai epanalavmanw den tous lew atalantous. isws na min touw ekatsan oi roloi sto tropo pou autoi kanoun acting.

13 June 2010 at 16:51

Post a Comment